25 Nisan 2007



Gazozlu Kek Yapalım mı?

Yine eski tarif defterimi karıştırırken buldum bu keki, eski ve bilinen bir tarifdir. Ben içine üzüm de koydum, hoş oldu. Haydi mutfağa........

Gazozlu Kek

Malzemeler:

-3 adet yumurta
-1,5 bardak şeker
-1 şişe sade gazoz
-1 pk. vanilya
-1 pk. kabartma tozu
-1 çay bardağı kuru üzüm
-Alabildiğince un

Yapılışı:

-Yumurta ve şekeri iyice çırpalım
-Gazozu ve diğer malzemeleri ekleyelim ve karıştıralım
-Üzümü en son una bulayarak eklemenizi tavsiye ederim
-160 derecede önceden ısıtılmış fırında pişirelim.

7 yorum:

  1. annemin de tarif defterinde yazılı duruyor bu kek, ama yapıp yapmadığını hatırlamıyorum..
    ellerine sağlık Kübra ablacım.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Kübracığım,
    anneciğim yapardı biz küçükken gazozlu kek ve biz de afiyetle yerdik :). Çoçukluk günlerine gittim bu gazozlu kekle. Ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  3. Kübra'cığım nerelerdesin sen, artık uğramaz oldun. Tşk.Sevgiler

    Defne'ciğim, bizde de annem yapardı, tuhaf gelirdi ama çok beğenirdik. Tşk. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Eline sağlık klasik ama çok güzel görünüyor.....Selam ve sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Serinmavi dediğin gibi tam bir klasik...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba Kübra, ablam pek güzel yapardı ben çocukken bu tarifi. Gittiğimde söyliyim de yapsın :) Onunki daha lezzetli olur mutlaka :) AKlıma getirdin sağol :)))

    YanıtlaSil
  7. Zerrin'ciğim eminim daha lezzetli olur, çünkü onlar bizim canımız, yaptıkları herşey harikadır.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil

Ispanak Borani