12 Ağustos 2011






















Kolay Kabak Yemeği,,
Yemek hazırlarken bir yandan da Elif Korkmazel'in yemek programını seyrediyorum, evdeki kabakları nasıl pişirsem derken Elif Hn. bu yemeği hazırladı, ben de onunla birlikte tabii ki, çok kolay ve hafif bir yemek oldu, dereotunu çok severim ki maalesef evde tek ben seviyorum, bu yüzden bu yemeği çoğunu ben tükettim diyebilirim..afiyetle

Yoğurtlu Kabak

Malzemeler:


-3-4 adet kabak
-Tuz, bir tutam şeker
-1-2 tatlı kaşığı tereyağ
-Dereotu
-Sarımsaklı yoğurt-Kırmızıbiber, zeytinyağ

Yapılışı:

-Kabakları temizleyip iri iri doğrayalım
-Tencereye kabakları, yağı, tuz ve şekeri ekleyip orta ateşte hafif karamelize olana kadar pişirelim
-Hafif pembeleşince altını kapatalım
-Üzerine yoğurt ve biberle yakılmış yağı döküp servis yapalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ispanak Borani