6 Aralık 2008


Bayram Geldi,

Günler birbirini kovalıyor, kurban bayramı geldi. Allah önce sağlık ve huzurla nice bayramlara nasip eder inşallah.

Hepimizin bayramı kutlu olsun....

Tahinli Kurabiye

Malzemeler:

-250 gr margarin
-1 su bardağı yoğurt
-2/3 bardak toz şeker
-9-10 çorba kaşığı tahin
-1/2 limon
-1 pk kabartma tozu
-Aldığı kadar un
-Pudra şekeri

Yapılışı:

-Yumuşak margarin, yoğurt ve limon suyunu elimizle karıştıralım
-Un ve kabartma tozunu ekleyerek kulak memesi kıvamında hamur elde edelim
-Hamuru 15 dak. dinlendirdikten sonra 3'e bölelim
-Hamurları merdane ile açıp tahinden sürelim ve üzerine şeker serpelim
-Her açılmış hamuru 12 eşit üçgen parçaya bölelim
-Kalın kenardan inceye doğru saralım
-170-180 derecede üzeri pembeleşinceye kadar pişirelim
-Pudra şekeri serpip serpip servis edelim.

5 yorum:

  1. Kübracım ellerine sağlık canım.Tahinli kurabiyeler çok lezzetli görünüyor.Ne tesadüf bende tahinli kek tarifi verdim. Tahinli olan pastaları ben çok seviyorum.Ağızda hoş bir tat bırakıyor.
    Sana ailenle ve sevdkiklerinle güzel bir bayram geçirmeni diliyorum.Bayramın kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil
  2. Benim de yapmak istediğim tahinli kek tarifi var, bakalım ne zaman yapacağım.
    İyi Bayramlar, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Kübracım
    Ne güzel sen erkenden hazırlamışsın tatlını bende bu aralar herşey son dakikaya ancak yetişiyor.
    İyi bayramlar dilerim
    Öptüm Uğur

    YanıtlaSil
  4. Uğurcum sana da iyi bayramlar..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. size ne diyebilirim ki harika olmuş ...süpér ya

    YanıtlaSil

Ispanak Borani