13 Şubat 2007



Annemin Terbiyeli Kerevizi,

Bu yemeği annem yapalı çok oldu ama ben yeni koyabiliyorum. Kerevizi birde böyle denemenizi tavsiye ederim, eminim bilenler çoktur. Tarife geçelim..

Terbiyeli Kereviz

Malzemeler:

-1 kg kereviz
-1 baş soğan
-1 patates
-1 havuç
-1 yumurta sarısı
-1/2 limon
-Sıvı yağ
-Tuz

Yapılışı:

-Kerevizleri ayıklayıp küp küp doğrayıp limonlu suda bekletelim
-Soğanı yemeklik doğrayıp, yağda çevirelim
-Kerevizi, küp doğranmış patates ve havuçları ekleyelim
-1/2 çay bardağı su ekleyip pişirelim
-Yumurta ve limonu çırpalım ve kerevizi terbiyeleyelim (kerevizi limonlu soya hafif hafif ekleyelimki yumurta pişmesin)

4 yorum:

  1. Kubra'cigim, anne tarifi olur da biz denemez miyiz? Ilk firsatta. Sevgi gunun kutlu olsun..

    YanıtlaSil
  2. Tubacım hoşgeldin,

    Dediğin gibi "anne" adı bile yeter,
    Seninde sevgi günün kutlu olsun
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. ben bu yorum işine alıştım artık ablacım.:)annemin ellerine sağlık.ben de bu yemeği çoookkkk severim.size bir tavsiye,yemeğin suyuna ekmeği batıra batıra yiyin çok lezzetli oluyor.:))) biraz geç olacak ama dogum günümü kutlayan herkese sevgilerimi iletiyorum.hoşçakalın!

    YanıtlaSil
  4. Nevrişim hoşgeldin,
    Sen zayıf olduğun için batıra batıra yiyebilirsin tabii, nispet mi yapıyorsun.
    Bir daha mesajların altına isminide ekle lütfen,
    Öpüyorum. sevgiler

    YanıtlaSil

Ispanak Borani