15 Ekim 2006


Ve 3. İftar Davetimiz,

Bu haftaki misafirlerimiz eşimin iki kızkardeşi yani benim görümcelerim, eşleri ve yeğenler hep beraber güzel bir iftar yaptık. Defne, Ata ve Bartu birer yaş var aralarında 4, 3 ve 2 biraraya geldiklerinde evdeki patırtıyı tahmin edersiniz sanırım. Deniz ve Lara onlar bilgisayarın başında geçtiklerinde kimseyle alakaları kalmıyor. Allah hepsine sağlıklı uzun güzelliklerle dolu bir ömür versin. Anlaşılacağı gibi biraz gürültülü ki Allah eksik etmesin, güzel geçtiğini düşündüğüm bir akşam oldu.

Soframızda,

Süzme Mercimek Çorba
Soslu Talaş Böreği

İmambayıldı
Havuç Mücveri

Malzemeler:

-3 rende havuç
-1 bardak çekirdeksiz zeytin
-3 yumurta
-1 bardak un
-1 kabartma tozu
-1 tatlı kaşığı kekik
-1 çay kaşığı kimyon, tuz

Yapılışı:

-Hepsini iyice karıştırıp kızgın yağda kızartalım




Makarna Salatası
Soslu Acıbiber Kızartma
Mevsim Salata
İftariyelikler ve
Tel Kadayıf vardı.

Allah tekrarlarını nasip eylesin.

Bugün 15 Ekim Ablamın doğum günü, iyi ki doğmuşsun ablacım doğum günün kutlu olsun.

Çocukların, eşin ve tüm sevdiklerinle uzun sağlıklı bir ömür inşallah...

6 yorum:

  1. Bütün aileyi ağırladın,bu arada senide ağırlayan varmı bari?Masan ve yemeklerde çok güzel görünüyor eline sağlık.Nedense bu gün özellikle makarna salatası iştahımı açtı,ama söylemesi ayıp akşama işkembe çorbası alacağım.Yarın öbür gün bu salatayı yaparım artık.Selamlar

    YanıtlaSil
  2. Bu arada ablanında doğum günü kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  3. Ayla Ablacım merhabalar,
    Sorduğun soruya cevap olarak sadace 1 akşam annemlerde iftar yaptık diyeceğim, benim için hiç sorun yok , ben seve seve yapıyorum.Makarna salatası benim ve kızların favorisidir. İltifatına teşekkürler, ablamıda unutmamışsın sağolasın.
    Sevgiler, öptüm.

    YanıtlaSil
  4. Selamlar Kubra,
    ellerinize saglik.Allah agiz tadinizi bozmasin ne guzel sofra olmus oyle:)
    Havuc mucversi guzel fikir,paylastigin icin sagol
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Lama Hoşgeldin,
    tşk. ediyorum, mücveri denemeni tavsiye ediyorum, yumuşacık oluyor.
    Sağlık ve sevgi ile

    YanıtlaSil
  6. Kübracı'ğım kandiliniz mübarek olsun.Buradan yazıyorum çünkü bazen işe dalıp mesaj yazmayı unutuyorum. Herkese selam ve iyi kandiller.

    YanıtlaSil

Ispanak Borani