31 Ekim 2006


Canım Bulgur Pilavı İstedi,

Bulgur pilavını ramazanda yapmıştım, canım nasıl bir anda istemişti. Bizim evde sık pişmez ki pişmesi lazım çok sağlıklı ve lezzetli. Deniz ve ben çok seviyoruz ama eşim ve küçük hanım pek meraklı değil yinede arada bir yaparım. Herkes bilir ama yinede paylaşmak istedim, belki farklı bir ayrıntı vardır.


Naneli Bulgur Pilavı

Malzemeler:

-1 su bardağı pilavlık bulgur
-1 baş soğan
-1 adet domates
-2 adet sivri biber
-1 y.kaşığı tereyağ
-1 tatlı kaşığı salça
-1 diş sarımsak
-1 y.kaşığı kuru nane
-1,5 bardak su
-Tuz, arzuya göre pul biber

Yapılışı:

-Yağda küçük doğranmış soğan ve sarımsağı çevirelim
-Pembeleşince doğranmış biber ve domatesleri ekleyelim
-Salçayı ve suyu koyup kaynatalım
-Yıkanmış bulgurları, tuzu ve naneyi ekleyip, karıştıralım
-Suyunu çekip üzeri gözgöz olunca altını kapatalım ve demlenince servis yapalım.

3 yorum:

  1. Kübra'cığım birkaç gündür yoktun, merak ettim doğrusu.Aydında bulgur pilavını çok sever nanelisi farklı olabilir, eline sağlık.Bu arada geçmiş bayramınızda kutlu olsun.Halayı aramıştım hepinizin orada olduğunu söylemişti,zamanım olup sonra tekrar arayamadım. Herkese selam.

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin
    Bu aralar işlerimiz çok yoğun eve yorgun gidiyorum, siteye giremiyorum. Sizin de kutlu olsun. Annem söyledi aradığını sağolasın.
    Bizde arayamadık. Bizden size selam, öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. güzelim, bir tutam fesleğen-reyhan katarsan pilavın daha bir hoş olacak

    YanıtlaSil

Ispanak Borani