7 Nisan 2008


Kalan Kekler,,,


Keki yaptıktan 1-2 gün sonra kimse ağzına sürmüyor, bende onları dondurucuda biriktirip sonra harika trufflar yapıyorum, yukarıdaki kakaolu trufta bir hafta önce kekti, ama sonu çok lezzetli oldu...

Kakaolu Trufflar

Malzemeler:

-Kalan kek parçaları
-1 pk krema
-2 pk çikolata (160 gr)
-Ceviz, kakao

Yapılışı:

-Kremayı kaynatmadan ısıtıp içinde çikolataları eritelim
-Keki ufalayıp iri dövülmüş ceviz parçaları ile karıştıralım
-Kremayı katıp elimizle iyice yedirip,
-Şekillendirip üzerlerine kakao serpelim, 2-3 saat dolapta dinlendirip servis yapalım.

Siz içine istediğiniz herşeyi koyup deneyebilirsiniz. (Fındık, fıstık, üzüm, çikalata parçaları vs..)



Bayıldım bu manzaraya, aldı götürdü beni....

3 yorum:

  1. Elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  2. ya blogun çok güzel olmuş tariflerinde öyle.kalan ke tarifide harika eminim herkesin çok işine yarar.sana iyi hafta sonları geçirmen dileğiyle by by

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.ben bu fikre bayıldım.Kalan keklerin değerlerdirileceği süper bir yöntem.Eline sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Ispanak Borani