5 Haziran 2006



İyi ki Doğdun Bartu,,,,,,,,,

Bugün Bartu'nun doğum günü. İki sene önce elime doğan Bartu eşimin yeğeni, bu sebepten dolayı doğum günü pastalarını yapmak bana düştü.Biz kalabalık bir aile olduğumuz için iki çeşit pasta hazırladım. Bartu bugün doğdu ama biz cumartesi akşamı bütün aile harika bir kutlama yaptık. Özel bir şeyler hazırlamak istediğim için ilk olarak büyük bir zevkle takip ettiğim Burcu'nun
http://pastaci.blogspot.com/2006/01/meyveli-ikolatali-pasta.html o harika pastasından yaptım. İnanın tadına doyamadık, ben Burcu kadar güzel tarif edemeyeceğimi düşünerek sitenin adresini koydum, sadece içine çilek ve üzerine beyaz çikolata rendeledim. Burcu ellerine sağlık sayende bende harika bir pasta yapmış oldum.
İkinci olarak hazırladığım pastada çok hafif olmuştu.



Şimdi sıra ikinci pastada,,


Kiwili Rulo Pasta

Malzemeler:

Kek Hamuru

- 6 yumurta
-1,5 su bardağı un
-3 çorba kaşığı tozşeker
-1 çorba kaşığı limon suyu
-1 limon kabuğu rendesi
-1 paket vanilya

İç Malzeme

-1 paket vanilyalı creme ole
-2 adet kiwi

Üzeri İçin

-1 paket krem şanti
-1 su bardağı iri rendelenmiş taze hindistan cevizi

Yapılışı:

-Yumurtalarla şekeri beyazlaşana kadar çırpalım
-Diğer malzemeleri ekleyip 2-3 dak. daha çırpalım
-Yağlı kağıt yayılmış fırın tepsisine 1 cm inceliğinde yayalım.
-Önceden ısıtılmış 180 derece fırında 15 dak. pişirelim
-Islak temiz bir bez üzerine alıp rulo yapalım, daha sonra kağıdı çıkaralım
-Araya hazırladığımız creme oleyi ve doğradığımız kiwileri yerleştirelim ve rulo yapalım
-Üzerine tarifine göre hazırlanmış krem şantiyi ve hindistan cevizini yayalım.


Bu pasta Lezzet dergisinden faydalanarak hazırlanmıştır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ispanak Borani