27 Haziran 2006


Hazırlayıp derin dondurucuya atalım,

Yine eski tarif defterimi karıştırırken bir arkadaşımın tarifine rastladım, evdeki meyveleride değerlendirmek için hemen yapıma başladım. Bu tatlıyı evde malzemeniz varsa hazırlayıp derin dondurucuya atın, aniden gelen misafirler için harika bir çözüm. Ben bu pastayı bir hafta önce hazırlamıştım, babalar gününde annemlere giderken götürdüm, üzerine sos hazırlamayı düşünüyordum ama evde olmayınca yapamadım bende servis yaparken çikolata rendeledim. Siz istediğiniz şekilde servis yapabilirsiniz. Afiyetle,,


Meyveli Dondurma Pastası

Malzemeler:

-1 pk. krem şanti
-1 pk. petiebeurre bisküvi
-Çilek, muz, üzüm, kiwi, kiraz vs.. evde ne varsa



Yapılışı:

-Krem Şantiyi üzerindeki tarife göre hazırlayalım
-Krem şantinin içine bisküvileri irice kıralım
-Meyveleri doğrayıp bütün malzemeleri karıştıralım
-Cam kasenin içine streç film ile kaplayalım ve karışımı kaseye koyalım
-Pastanın üzerini streçle kapatıp derin donduruyuca koyun, servis yapmadan yarım saat önce çıkarın, isterseniz üzerine çikolatalı veya meyveli sos hazırlayıp dökebilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ispanak Borani