26 Şubat 2012

DrOetker Pelteli Cheesecake


Cheesecake Krizine Son,,

Hafta  sonu DrOetker'in  Cheesecake ve Peltesini denedim, cheesecake krizi tuttumu 1 saat sonra işlem tamam, inanın ben çok şaşırdım çok beğendim, tabii ki evde yaptığımız gibi değil ama ayrı bir lezzeti ve  tadı var, benden geçer not aldı, denemeniz şiddetle tavsiye olunur.


DrOetker Cheesecake

Malzemeler;

-1 pk. DrOetger cheesecake
-1 pk. DrOetker çilekli pelte
-1 pk. eti burçak
-50-60 gr erimiş tereyağ

Yapılışı;

-Paketlerin arkasında yazıyorrr :)

3 yorum:

  1. bende denedim çok ta memnun kaldım:)
    dr oetker bu işi biliyor:)
    ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. güzel görünüyor ellerine sağlık canım yiyenlere afiyet şeker olsun sevgiler selamlar...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim arkadaşlar, harika olmuştu...

    YanıtlaSil

Ispanak Borani