3 Aralık 2009

Nescafeli Kurabiyeler





















Kapalıçarşı,,

Geçen salı günü üç arkadaş Kapalıçarşı ve Mısır Çarşısı turuna çıktık. Oraların tadı, ahengi bir başka, Mahmutpaşa'nın sokak aralarında dolaşıp resmen serseme döndük, her taraf rengarek, cıvıl cıvıl, kalabalığı saymaksak tabii... Biz alışmışız masamızın başında sakin sakin çalışmaya, başımızı çevirdiğimiz her yer yemyeşil, tertemiz , hava atmak gibi olmasın ama,,,, sonuçta insan değişiklik arıyor.

Nescafeli Kurabiyeler

Malzemeler;

-1,5 pk. tereyağ veya margarin(oda sıcaklığında)
-5 yk. pudra şekeri
-3 yk. nescafe
-1/2 pk. kabartma tozu
-Alabildiğince un
-Pudra şekeri(üzerine)

Yapılışı;

-Bütün malzemeleri kulak memesi kıvamına gelene kadar iyice yoğuralım
-160 derecede ısıtılmış fırında 15-20 dak. pişirelim
-Fırından çıktıktan 1-2 dak. sonra pudra şekerine bulayalım

5 yorum:

  1. kübracım ellerine saglık gercekten nefis görünüyor.
    Bende kapalı çarşıya gitmeyeli çok zaman oldu hoş dışa cıkıp dolaşamayalıda cok oldu neyse artık sizler gezin anlatın ki bizde hasret giderelim :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. İnsan arada değişiklik istiyor, bence fırsat yaratıp kaçmak lazım. Tşk. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. İstanbulu çok seviyorum, orada yaşamayı çok isterdim..Çarşı turunuz çok güzel geçmiş, buna sevindim:).
    Kurabiyeler nefis görünüyor. İlk olarak sadece resme bakmıştım haşhaş taneleri var sandım içinde nescafeymiş..Mis gibi kahve kokmuştur valla:). Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler..
    aslı

    YanıtlaSil
  4. Ben yedim görünüşü de tadı da harika ....
    ellerine saglık küçük kızların annesi.. :))

    küçük kardeşin :)

    YanıtlaSil
  5. Aslıcım, İstanbul da yaşamak ne kadar zorda olsa çok güzel, kahvenin yanında harika oluyor, beğendiğine sevindim.

    Bacım beni ziyarete gelmiş, beğendiğine sevindim, küçük kızlar ve ben seni çok öpüyoruz.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Ispanak Borani