22 Kasım 2007



İki Gün İyi Geldi,

Özel bir eğitim kurumunda çalışmanın avantajlarından birini daha geride bıraktım. Bu hafta okul tatil, biz de iki gün dinlendik. Arkadaşlarımı ağırladım, gezmeye gittim, harikaydı. Nicelerine inşallah....

Aşağıda kavurma makarna tarifi var, denemeniz tavsiye olunur.

Kavurma Makarna

Malzemeler:

-1/2 pk fiyonk makarna
-3 bardak sıcak su
-2 yk tereyağ
-1 yk susam
-Tuz

Yapılışı:

-Makarnaları teflon tencerede çevire çevire kavuralım
-Üzerlerine sıcak su ve tuz koyup karıştıralım
-Kısık ateşte suyunu çekene kadar pişirelim
-Diğer tarafta yağı eritip içine susamları koyalım
-Susamların rengi hafif değişince altını kapatalım ve makarnaların üzerine yağı dökelim
-İyice karıştırıp servis yapalım

Aman siz de benim gibi dalıpta fazla kavurmayın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ispanak Borani