30 Ağustos 2007



Bir Günlük Tatil,,


Bugün tatil, sıcakta dışarı çıkmayı hiç gözüm kesmedi. Ev işi, çamaşır hafta sonuna kolaylık olsun. Biraz da mutfakta zaman geçirdim, kızlar püre istiyorlardı, uydur kaydır değişik bir püre yaptım, çok beğendiler. Birde peşinden fırına poğaça attım, bugün televizyonda tarifini gördüm, çok kolay, hemde lezzetli tarifini ilerideki günlerde yazacağım. Yarın işe, ama olsun yarın CUMAAAA....


Kremalı Püre

Malzemeler:

-4-5 adet haşlanmış patates
-1 pk krema
-1 çay kaşığı yenibahar
-Süt,tuz

Yapılışı:

-Haşlanmış patatesleri sıcakken rendeleyip tencereye alalım
-Kremayı ekleyelim ve kısık ateşte karıştıralım
-1-2 dak kenara alıp blendırla muhallebi kıvamına getirelim ve tekrar ocağa alalım
-Yenbaharı, tuzu ekleyelim
-Kıvamına göre süt ekleyip akışkan hale getirelim, bu sizin zevkinize kalmış, benim ki tavuk göğsü kıvamındaydı
-Köfte veya et ile servis yapalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ispanak Borani