18 Mart 2015

Balkabaklı Brownie


Çikolata ve Balkabağının Süper Birleşimi,

Harika bir şey diyebilirim, yerken önce ağıza yoğun bir çikolata tadı geliyor devreye giren balkabağı püresi ile bu tat yumuşuyor ve süper bir şey oluyor, Ayy anlatamadım, yapın görün diyorum :))

Afiyetle

Yine Lokma Dergisinden 

Balkabaklı Brownie

Malzemeler;

-125 gr küp doğranmış tereyağ
-240 gr bitter çikolata
-1 su bardağı şeker
-3 adet büyük yumurta
-2 yemek kaşığı kakao
-1/2 su bardağı un
-1 çimdik tuz
-2 su bardağı balkabağı püresi (Ben kabak tatlısından daha az şekerle pişirip rondodan geçirip derin dondurucuda hazır tutuyorum, lazım oldukça kullanıyorum)
-1/2 paket krema



Yapılışı;

-Çikolata ile tereyağı benmari usulü eritelim
-Kakao, un ve tuzu ayrı bir yerde eleyelim
-Şeker ile yumurtaları iyice 5 dak. kadar çırpalım
-İçine çikolatalı karışımı ekleyip karıştıralım
-Daha sonra unlu karışımı katıp karıştıralım
-Yağlı kağıt serili tepsiye dökelim
-Balkabağı püresi ile kremayı karıştıralım
-Browninin üzerine kaşık kaşık aralıklarla paylaştıralım ve çatalla şekillendirelim
-180 derecede ısıtılmış fırında yarım saat pişirelim
-Pişmediğini düşünmeyin, içi biraz ıslak kalacak
-İyice soğuyunca dilimleyip servis edelim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ispanak Borani