2 Aralık 2010





















Ne Sıcak Bir Kış,,

Hiç böyle kış görmedim, Aralık ayı ve biz bahçede çok rahat kahvemizi içiyoruz, ben çok sevdim bu kışı, Avrupa kar içinde, bahçede güneşlenirken karı düşünmek bile istemiyorum.. Yakıt tasarrufu da ayrı bir güzellik tabii ki.. Ohhh! bu kış böyle geçse, güneş hiç bulutlarla kapanmasa, biraz bencillik oluyor ama içimden öyle geliyor...Ben bu kışı çookk sevdiimmm....

Sultan Lokumu

Malzemeler;

-4 bardak süt
-1 bardak şeker
-1 bardak un
-1 pk. vanilya
-1 pk. krem şanti(2 poşet)(Ben dr.oetger kaymak tadında kullandım)
-1 bardak süt
-1-1,5 bardak h. cevizi






























Yapılışı;
-Süt, şeker ve unu koyu muhallebi olana kadar pişirelim
-İndirmeden vanilyayı ekleyelim
-Kare borcama bolca h.cevizi yayalım
-Üzerine muhallebiyi dökelim
-Diğer tarafta kremşantiyi hazırlayalım
-Soğuyan muhallebinin üzerine iyice yayalım
-1 gece dolapta bekletelim
-Servis yapmadan önce üzerine kalan h.cevizini dökelim
-İstediğimiz gibi süsleyip ufak karelere
bölerek servis yapalım.

1 yorum:

Ispanak Borani