30 Mayıs 2006



Bir Et Yemeği Tarifi,

Geçenlerde kasaptan dana incik aldım, alladım pulladım ve sofraya koydum. İlk tepki eşimden "buda ne böyle", tavsiye üzerine aldığımı ve denemekte bir fayda olduğunu düşündüğümü söyledim, sonuç mu ; geçen hafta sonu eşim kendisi alıp getirdi ve ben yine pişirdim

İncik Yahnisi

Malzemeler:

-6-7 dilim dana incik
-1 büyük baş soğan
-2 adet domates
-1 sap taze sarımsak
-2 adet sivri biber
-1 adet kırmızı biber
-1 yk. salça
-Tuz, karabiber, kekik, sıvıyağ, 1 adet kesme şeker

Yapılışı:

-Yıkadığınız etleri yayvan bir tencereye yerleştirelim
-Piyazlık doğranmış soğanları, kabukları soyulmuş ve küp doğranmış domatesleri, halka doğranmış biberleri ve sarımsağı etlerin üzerine sırasıyla yerleştirelim
-1 çay bardağı su ile incelttiğimiz salçayı, tuzu, karabiberi, yağı ve kesme şekeri (kırmızı et yemeklerine herzaman şeker koyarım)karıştırıp yemeğe ekleyelim
-Orta ateşte et suyunu salıp çekene kadar pişirelim, indirmeye yakın kekiğini serpelim. Afiyet olsun.



2 yorum:

  1. Merhaba, dün akşam verdiğiniz bu tarifi yaptım. Eşim bayıldı. Tadı harika olmuştu. Ben düdüklüde pişirdim. Tarifleriniz çok güzel. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada adım Burçin. Tanıştığımıza sevindim:)

    YanıtlaSil

Ispanak Borani