26 Mayıs 2006


Alman Pastası Denemesi,

Bir haftadır günlüğüme giremedim, özlemişim. Evde eşimle boya-badana yapma işi bize kaldı malum bu yüzden siteye birşey koyamadım.Bugün fırsat bulunca geçenlerde internette dolaşırken tarifini bulduğum bir alman pastası yaptım, bu pastayı çok severim. Hemen tarifi yazıp işe devam...........

Kolay Alman Pastası


Malzemeler:

-3 yumurta
-1 pk. pandispanya unu
-4 yemek kaşığı su

Kreması
-750 gr süt
-1 yumurta sarısı
-4,5 çorba kaşığı un
-1,5 çorba kaşığı margarin
-1,5 çay bardağı pudra şekeri

Kiwi, muz veya çilek

Yapılışı:


-Yumurta, su ve unu mikser ile iyice çırpıp ve 30 cm yuvarlak tepside pişirelim, ben tart kabında pişirdim
-Sütün içine krema malzemelerini koyup ağır ateşte muhallebi pişirelim
-Pişen pandispanyayı ikiye kesip araya kremayı boşalt ve üzerine istenilen meyvaları dizelim (ben muz ve kiwi kullandım)
-Diğer parçayı kremanın üzerine kapatıp ve üzerine pudra şekeri serpelim
-1 saat dinlendikten sonra servis yapalım.


3 yorum:

  1. Nefis görünüyor, ellerinize sağlık, mütevazı davranıp Alman pastası "denemesi" demişsiniz ama bence profesyonelce bir iş çıkmış ortaya :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. merhaba, deniz börülceme yazdığın yorum sayesinde ilk defa blogunu görüyorum :) tasarımı çok güzel olmuş. bir alman pastası denemem olmuştu ve becerememiştim bir de bu tarifi denerim artık, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Safran ve İrem ilginize teşekkürler, İrem denemeni tavsiye ederim lezzeti güzel olmuştu.Yine beklerim.

    YanıtlaSil

Ispanak Borani