4 Haziran 2006



Pazar Kahvaltısı,

Bu sabah bizim evin cadıları uyurken onlara bir sürpriz yapmak istedim,ne yapacağıma karar veremediğim yufkalarıda değerlendirmek için pizza yaptım.Pizza pişti ama hala kalkan yok, aldım elime bir tas ve bir kaşık başladım vurmaya, mutfakta sürpriz olduğunu, ilk önce kim hazırlanırsa onun göreceğini söyledim ve evde koşturmaca başladı. İkisi birden mutfağa hücum ve "oley" sesleri..........

Kolay Pizza

Malzemeler:

-3 adet yufka
-1 bardak süt
-2 kaşık sıvı yağ
-1 yumurta
-Pizzanın üstüne koymak için istediğiniz malzeme

Yapılışı:

-Yufkanın birini tepsiye serelim ve kenarları dışarıda bırakalım
-Süt, yumurta ve yağ ile hazırladığımız karışımdanyufkanın üzerine sürelim
-Diğer yufkaları parçalayıp aynı işlemi onlarada uygulayalım
-Kenardan sarkan yuflaları bohça yapar gibi kapatalım
-Kalan karışımdan üzerine sürelim
-Sosis, sucuk, zeytin ve domates ile hazırladığım üst malzemelerini yerleştirelim
-180 derece fırında 10-15 dakika pişirip üzerine kaşar peyniri serpelim
-Tekrar fırına koyup 2-3 dakika sonra fırından alalım.

Fırında kurutmadan pişirirsek yumuşacık oluyor. Afiyet olsun.

2 yorum:

  1. beni linklerine ekledigin için tesekkürler sevgili kübra.
    ne hos bir site yapmissin daha ayrintili bakacagim islerimi toparlayinca.
    tijen

    YanıtlaSil
  2. Tijen Hn. ilginize teşekkürler.

    Bende sizin sitenizi büyük bir zevkle takip ediyorum. Sevgiler

    Kübra

    YanıtlaSil

Ispanak Borani