15 Mayıs 2006


YE-10 ÇİLEK YE

Çilek etkinliğine bende katılmak istedim ve Sayın Emine Beder'in çilekli pastasını denedim. Anneler gününede iyi denk geldi, kayınvalidemlere giderken götürdüm. Çok hafif ve lezzetli olmuştu.Denemenizi tavsiye ederim.

Çilekli Pasta



Malzemeler:

Kek İçin,

-5 yumurta
-6 kahve fincanı şeker
-7 kahve fincanı un
-1 kabartma tozu
-1 çay bardağı çilek püresi

Krema,

-1 pk. çilekli krem şanti
-1,5 su bardağı çilekli süt
-750 gr çilek
-Hindistan Cevizi

Yapılışı:

-Yumurta ile şekeri köpürene kadar çırpalım
-Blendırla püre haline gelen çileği ekleyip, yarım dakika çırpalım
-Elenmiş unu ve kabartma tozunu ekleyip 190 derecede pişirelim

-Krem şantiyi çilekli süt ile çırpalım
-Keki ikiye kesip araya krem şanti sürüp bir sıra çilek dizelim
-Kekin diğer parçasını üzerine koyup pastayı kalan krem şanti ile sıvayalım
-Üzerine çilekleri dizelim ve pastanın yanlarına hindistan cevizi serpelim
-Buzdolabında 3-4 saat bekletip servis yapalım



Sevgili Annemin ve Kayınvalidemin Anneler Gününü Kutluyorum
İyiki Varsınız........

Bütün Annelerin Anneler Günü Kutlu Olsun

2 yorum:

  1. Teşekkür ediyorum, beğeneceğinize eminim. Yine beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Ayşen teşekkür ediyorum, tabii ki yanlış ve ben "aşçı" olarak herşeyi hazırlamışken beni yanıltanlar oldu düzelteceğim. görüşürüz.

    YanıtlaSil

Ispanak Borani