6 Mayıs 2009

Ispanak Salatası



























Bizim Evde Aşçı Çookkk,,

Bu salatayı eşim yaptı, bu ilk değil, aşçı olsaymış sanırım çok başarılı olurmuş. Bu arada benim de işime geliyor, etrafı temizlemek de olmasa....., çok detaya girmeyeceğim, ne olur ne olmaz mutfağı temelli terk edebilir. Ben beğendim, salata tarzı şeyleri zaten çok severim.
Efendim elinize sağlık, bana da afiyet olsun....

Ispanak Salatası

Malzemeler;

-1/2 kg ıspanak
-1/2 demet taze soğanın yeşil sapları
-1 sap taze sarımsak veya 1-2 diş dövülmüş sarımsak
-1-2 sap taze nane
-1 kase kadar süzme yoğurt
-1-2 yk. zeytinyağ
-Tuz

Yapılışı;

-Bir tencerede su kaynatalım
-Ispanakları iyice temizleyelim ve kaynamakta olan suyun içinde 6-7 dak. haşlayalım
-Haşladığımız ıspanakları iyice süzelim
-Soğanları, nane ve sarımsağı incecik doğrayalım
-Ispanakları çatalla ezip, soğanlarla karıştıralım
-Yoğurt ve tuzu ekleyip iyice karıştıralım
-Üzerine yağ gezdirip servis yapalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ispanak Borani