14 Ocak 2012

Doğum Günümm


Bu Gün Benim Doğum Günüm .....Mü ??

Bu gün benim doğum günüm müü? diye sormadan edemedim kendime, içimdeki yasın sebebi ne bilmiyorum, günlerdir üzerimdeki kasvet kalsın artık, neyin habercisi bu sıkıntı....umarım güzel şeylerin..
Öfff, dağılın kara bulutlar görünsün güneşin parlak yüzü, yeni bir yaş ile birlikte yeni umutlar, yeni mutluluklar herşeyin en güzelini istiyorum, sağlık, bereket, başarı, huzur istiyorum, eşimin, kuzularımın, ailemin, sevdiklerimin hep yanımda olmasını istiyorum, dost ve arkadaşlarımla, beni seven herkesle acı tatlı herşeyi paylaşmak istiyorum, istiyorum da istiyorum...Allahım duy sesimi içimden para ve biraz incelmeyi de diledim...Dualarımın kabulunü de istiyorum tabii ki..
İnşallah seneye tekrar buralara birşeyler yazmayı Allah nasip eder, doğum günüm kutlu olsun.
Beni doğurup büyüten birtanem, güzel annem, hiçbirşeyi esirgemeyen canım babam sizleri çok seviyorum, emeklerinize sonsuz teşekkürler...
Kendim için yaptığım cheesecake i sonra ekleyeceğim...Kuzularım benim için pasta yaptırmış, çok güzeldi...




2 yorum:

  1. Doğum gününüz kutlu olsun nice senelere :) inş dilekleriniz kabul olur.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, sevgiler

    YanıtlaSil

Ispanak Borani