15 Haziran 2009















Şipşak Kabak Salata,,,,

Vaktim yok, fazla birşey yazamayacağım, ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim, dün akşam Beykoz'da çok güzel bir kır düğünündeydik, mekan ve ortam harikaydı. İnsan arada bir değişik ortamlara girmeyi istiyor.
Tarife geçelim..

Kabak Salata;

Malzemeler:

-4 adet kabak
-2 yk. sıvıyağ
-4-5 kaşık yoğurt
-2-3 diş sarımsak(dövülmüş)
-1/2 demet dereotu
-Tuz, zeytinyağ(üzerine)

Yapılışı:

-Kabakları temizleyip, küçük doğrayalım
-Sıvıyağda kısık ateşte kendi suyu ile soteleyelim
-Ezilecek hale gelince altını kapatıp iyice ezelim
-Püre haline gelmiş ve soğuyan kabakların içine diğer malzemeleri ekleyip iyice karıştıralım
-1-2 saat dolapta dinlendirip servis yapalım.

4 yorum:

  1. Kübracım ellerine sağlık.Tam bu sıcaklar için hafif bir salata.Dediğin gibi küçük değişiklikler insana çok iyi geliyor.Senin adına çok sevindim.Öpüyorum canım seni ve kızları

    YanıtlaSil
  2. Ben de seni öptüm, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Kır düğününün düşüncesi bile güzel geliyor insana. Zaten bu mevsimde kırlara bayırlara açılmalı insan, bir de denizlere...

    YanıtlaSil
  4. Ah Tijencim, ağzından bal damlıyor..
    sevgiler.

    YanıtlaSil

Ispanak Borani