14 Ocak 2009



14 OCAK 1970-14 OCAK 2009



Yaş 39 oldu artık, günler, seneler birbirleriyle yarışıyor sanki, yetişemiyorum. İçimdeki büyümeyen çocuk çok gençmişim hissini verirken yukarıya tırmanan rakamlar gerçeği yüzüme vuruyor. Eee ben de kendime "Her yaşın bir güzelliği var, en güzel çağımdayım" şarkısını söylemeye başladım, bu beni daha ne kadar avutur bilemem ama dilerim Allah bu avuntuyu uzun seneler nasip eder. Allah'ım torunlarımı sevmeyi nasip et, sanırım bu dua pek çok şeyi kapsıyor, kısacası O beni anladı....şaka bir yana yaşadığım iyi-kötü her an için şükürler olsun.

Kendime pasta yapmadım, yeterince kilo var zaten, sütlü bir tatlı yeter...


Elmalı İrmik Tatlısı


Malzemeler:

-1 kg süt
-12 yk irmik
-9 yk şeker

-1 pk vanilya
İçi;
-4 adet elma
-1 yk silme tarçın
-1 pk kakaolu piknik bisküvi



Yapılışı:


-Elmaları soyup rendeleyelim, tarçın ile kısık ateşte 3-4 dak. çevirelim
-Ilınınca içine bisküvileri kırıp bekletelim
-Süt, şeker ve irmiği karıştırıp muhallebi kıvamına gelene kadar pişirelim
-Vanilyayı ekleyip ocağı kapatalım
-Islatılmış borcama yarısını dökelim
-Araya elmalı karışımı koyup kalan muhallebiyi üzerine ekletelim
-1 gece dolapta bekletip istediğimiz şekilde sunalım.

4 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten hem göze hem damağa hitabeden tarifler ellerinize sağlık
    http://denizaslim.blogcu.com bende yemek tarifleri veriyorum belki bazıları hoşunuza gider

    YanıtlaSil

Ispanak Borani