26 Nisan 2011



















Özlemişim Bloğumu....

Açıldığının farkında bile değilim, bu aralar sinirimden hiç ilgilenmedim...ayy çok sevindim özlemişim bloğumu...

Bu arada bugünkü mutluluğumu paylaşmadan edemeyeceğim, 15 senedir görmediğim çocukluk arkadaşımı çok sevdiğim güzel yüzlü yüce gönüllü arkadaşımı görmeye gittim, meğer ben onu ne kadar özlemişim, Almanya'ya gelin gidişi içimi acıtmıştı, yaz tatilleri hiç denk gelemediği için bu kadar uzun zaman görüşemedik, eski dostlar, arkadaşlar, gençlikleri bir an gözümde canlanan annelerimizle birlikte beraber büyüdüğümüz Ortaköy'de hep beraber çok güzel bir gün geçirdik,
Sibelcim, canım arkadaşım, dostum, Seda (ablam ellerine sağlık herşey için:) )ve Sevgi ablam, Meltemcim, Güler ve Nezaket teyzem, annem, ablam, Defnoşum ve küçük Eylül bilhassa her ismi tek tek yazdım ki bugünü hiç unutmayayım, dilerim inşallah en kısa zamanda tekrar bir araya geliriz, hepinizi çok seviyorum...

Fıstıklı Mozaik

Malzemeler;

-2 pk. bötibör büsküvi
-1 pk.(200ml) krema
-3 yk. kakao
-1,5 çay bardağı şeker
-1 çay bardağı antep fıstık
-80 gr bitter çikolata
-1,5 çay bardağı süt
-1/2 çay bardağı iri parçalanmış fıstık tozu

Yapılışı;

-Kremayı ısıtıp çikolatayı içinde eritelim
-Kakao, süt, şeker, çikolatalı karışımı iyice karıştıralım
-Büsküvileri iyice ufalayalım ve yarım çay bardağı ayıralım
-Bisküvileri ve fıstıkları karışıma ekleyip karıştıralım
-Ayırdığımız büsküvi ve fıstık tozunu karıştırıp cam kalıbın altına yayalım
-Üzerine çikolatalı karışımı yayıp iyice bastıralım
-Üzerini streçleyip bir gece dolapta bekletelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ispanak Borani