8 Haziran 2010






















Rafaello Denemesi;

Çok ara vermişim, değil bloğu güncellemek sitemin yüzünü göremiyorum, akşam nasıl oturacağımı şaşırıyorum, ama yine de çalışmayı seviyorum evde olanlara sabır diliyorum...

Rafaello

Malzemeler;

-1 pk. krema (200 ml)
-1 pk.eti vanilyalı gofret
-1 bardak kadar fındık
-1,5 bardak hindistan cevizi
-1-1,5 yemek kaşığı pudra şekeri
















 





Yapılışı;

-Kremayı biraz ısıtalım
-İçine gofreti parçalayarak koyalım
-Şekeri ve 1 bardak h.cevizini ekleyip iyice karıştıralım
-15-20 dak. dolapta bekletelim
-Sonra küçük toplar yapıp içine birer adet fındık yerleştirelim
-Kalan h.cevizine topları bulayıp servis yapmadan dolapta bekletelim

Ben beğendim, gerçeğine bayılırım ama bu da fena değildi...

3 yorum:

  1. Sevgili Kübra biz çalışan bayanların en baş sorunu. Ben de neredeyse 1 aydır bloguma uğrayamadım. Evde işler, işyerindeki işler derken dediğin gibi oturmaya vakit yok.
    Ellerine sağlık canım gofretli toplar harika görünüyor.Seni ve kızları öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bu mini mini, sevimli toplara bayıldım:), çok leziz görünüyor..
    Ellerine sağlık Kübracım:).
    Sevgilerimle...
    aslı

    YanıtlaSil
  3. http.belguzaranne.blogspot.comCuma, 10 Eylül, 2010

    merhaba hayırlı bayramlar

    YanıtlaSil

Ispanak Borani