20 Eylül 2013

Hindistan Cevizli Cupcake

Uydur Kaydır Cupcake,

Tamamen doğaçlama yapıldı bu cupcakeler, lezzetini beğendim. Tavsiye ederim...

Hindistan Cevizli Cupcake

Malzemeler;

-5 adet yumurta
-1/2 bardak süt
-1 bardak şeker( biraz daha az olabilir)
-1 çay bardağı sıvıyağ (ben fındık yağı kulladım)
-1 su bardağı hindistan cevizi
-1 pk. çikolata (80gr)
-1 tatlı kaşığı tereyağ
-1 pk. kabartma tozu
-1 yk. kakao
-Aldığı kadar un

Yapılışı;

-Şeker ile yumurtaları iyice köpürüp kabarana kadar çırpalım
-Diğer tarafta çikolata ile tereyağı benmari eritelim
-Hamura süt ve yağı ekleyip fazla hırpalamadan karıştıralım
-Kakao hariç bütün malzemeleri ekleyip (unu ve k.tozunu tabii ki eleyerek) hamuru kalıpların yarılarına kadar boşaltalım
-Kalan hamura kakaoyu ekleyip çırpalım
-Kalıpların ortalarına kakaolu hamurdan koyup 180 derecede ısınmış fırında 20-25 dak. kadar pişirelim (kürdanla kontrol edebilirsiniz)
-Benim hamurum arttığı için küçük bir kek kalıbına boşaltıp pişirdim, cupcake kalıbım küçük olduğu için öyle oldu:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ispanak Borani