14 Ocak 2011





















Bu Gün Benim Doğum Günüm...
Evet yaa bugün benim doğum günüm ve bu pastanın üzerine konulacak daha kırk mum var,
Umarım hayatımın sonuna kadar ışıklarım hiç sönmesin, bu ışıklar mum ışığı kadar bile olsa...
Bugün bir sürü dilek diledim... önce sağlık, huzur, bereket, şans ve en önemlisi başta çekirdek ailem olmak üzere sevdiklerimle uzun yıllar bir arada olabilmek, daha ne ister ki insan..., ister ister daha çok şey ister de liste uzamasın:))

Pastamı da ekledim, kuzucuklarım yaptırmış, çok hoşuma gitti...



4 yorum:

  1. saglıklı,mutlu ve huzurlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Eylemcim, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. mum ışıkları ne kadar küçük olsa da mumlar bitmedikçe yanmaya devam eder. Mumlar mutluluklara ışıkları ise umutlara benzer. Ne mutlulukların ne de umutların tükenmesin . Sen bitmeyen mum gibisin :) Nice nice senelere..
    Ayşegül

    YanıtlaSil
  4. Ayyy koptum valla Ayşe,teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Ispanak Borani