9 Kasım 2006


Çalışınca Herşeyin Pratiği Oluyor

Balığı birde böyle deneyin, uzun zamandır siteye koymayı düşünüyordum, kısmet bugüneymiş.
Hem çok pratik hemde çok sağlıklı ve inanın balığın lezzetine varıyorsunuz. Ben çinekopla yaptım, hamsi ve lüferde çok güzel oluyor. Bu arada ev balık kokmuyor, mutfak batmıyor birde tepsiye pişirme kağıdı koyarsanız tamamdır.....

Fırında Balık

Malzemeler:

-1 kg çinekop
-1 büyük baş soğan
-Taze biberiye veya defne yaprağı
-2-3 y.k. zeytinyağ
-Tuz

Yapılışı:

-Temizlenmiş balıkları tepsiye dizelim
-Soğanları halka doğrayıp üzerlerine yerleştirelim
-Biberiye ve tuzu koyalım
-Üzerine yağı gezdirelim
-200 derecede balıklar suyunu salıp çekene ve üzerleri hafif kızarana kadar pişirelim
Afiyet olsun....

2 yorum:

  1. balik mevsimini açtin anlasilan kübra'cigim. hayirli olsun.
    antalya'dan selamlar.
    tijen

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldinizzz Efendim,

    Dün aklımdaydınız Tijen Eble arada bir ziyaretime gelirdi epeydir yok diye, çok memnun oldum. Açalı çok oldu ama, yeni ekleyebildim tarifi basit ama lezzetli.
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Ispanak Borani